Obchodní podmínky
(dále jen "Podmínky")
Provozovatelem internetového obchodu www.profi-omitkari.cz je:
EuroSystemBau s.r.o. , K Surdoku 7066/9 , 080 01 Prešov, Slovenská republika
Provoz: K Surdoku 7663/9, 080 01 Prešov
Odpovědný vedoucí: Marián Bujňaček
IČO: 51259770
DIČ: 2120647309
IČ - DPH: SK2120647309
Zapsaný v Obchodním rejstříku Slovenskej republiky Prešov, odd. Sro, vl.č.35623/P
Bankovní spojení: 51 5468 2457/ 0900
IBAN: SK85 0900 0000 0051 5468 2457
SWIFT: GIBASKBX
Variabilní symbol: číslo objednávky
Tel.: +421 904 859 849
info@profi-omitkari.cz
www.profi-omitkari.cz
Kontrolní úřad: Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj so sídlom v Prešove Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1, Odbor výkonu dozoru a Právny odbor, Slovenská republika
tel. č. +42151/7721 597
fax. č. +42151/7721 596
e - mail: po@soi.sk
web stránka: www.soi.sk
Článek 1
Úvodní ustanovení
1.1 Podmínky upravují práva a povinnosti mezi společností EuroSystemBau s.r.o. , so sídlom K Surdoku 7066/9, 080 01 Prešov, Slovenská republika, IČO: 51259770 , DIČ: 2120647309 , IČ - DPH: SK2120647309, Bankovní spojení: Slovenská Sporiteľňa , účet: 51 5468 2457/ 0900, IBAN: SK85 0900 0000 0051 5468 2457 ,(dále jen "Prodávající") a fyzickou osobou nebo právnickou osobou, která prostřednictvím internetové stránky http://www.profi-omitkari.cz (dále jen "Stránka") kupuje nabízené zboží (dále jen "Kupující").
1.2 Práva a povinnosti neupravená obchodními podmínkami nebo smlouvou se řídí právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v souladu s právními předpisy Evropské unie, zejména směrnicí 2011/83/EU, o právech spotřebitelů a směrnicí 2000/31/ES, o elektronickém obchodu. V případě rozporu obchodních podmínek nebo smlouvy s právním předpisem, nejedná-li se o záležitost, kterou lze ujednáním upravit odchylně, má přednost právní předpis.
Článek 2
Uzavření smlouvy
2.1 Návrh na uzavření smlouvy (objednávka) je Kupujíci povinen zaslat Prodávajícímu prostřednictvím elektronického formuláře, který je umístěn na Stránce. Zařazení konkrétní položky do formuláře provede Kupující kliknutím na ikonu „přidat do košíku“ . Kliknutím na ikonu „ zobrazit košík “ Kupující potvrdí druh a množství zboží, které je předmětem objednávky. Po vyplnění údajů potřebných k přihlášení (již registrovaný uživatel), resp. vyplnění údajů potřebných pro uskutečnění objednávky (neregistrovaný uživatel) kliknutím na ikonu „Zkontrolovat a objednat“ zašle Kupující objednávku Prodávajícímu.
2.2 Veškeré objednávky odeslané prostřednictvím internetu na stránkách www.profi-omitkari.cz jsou závazné. Odesláním objednávky Kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a s nimi souhlasí. Fotografie produktů mohou být ilustrační.
2.3 Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem na adresu Kupujícím při registraci potvrzení o přijetí objednávky. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy dojde Kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky Prodávajícím. Na uvedenou e-mailovou adresu bude v případě potřeby Prodávající posílat veškeré další informace ohledně objednávky.
2.4 Od zveřejnění zboží na Stránce je Prodávající vázán podmínkami jeho prodeje.
2.5 Smluvní strany se dohodly, že jakoukoli další elektronickou komunikaci v souvislosti s právy a povinnostmi smluvních stran vyplývajících ze smlouvy bude Kupující zasílat Prodávajícímu na e-mailovou adresu info@profi-omitkari.cz.
2.6 Prodávající má právo stornovat objednávku, pokud z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží kupujícímu ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě, pokud se s kupujícím nedohodne na náhradním plnění. O stornování objednávky bude kupující informován telefonicky nebo e-mailem a v případě úhrady kupní ceny nebo její části mu budou finanční prostředky vráceny do 14 dnů a na jím určený účet, pokud se s prodávajícím nedohodne jinak.
Článek 3
Kupní cena, náklady na dodání zboží, záloha
3.1 Smluvní strany se dohodly, že Kupující kupuje od Prodávajícího zboží za cenu, která je v době odeslání objednávky Prodávajícímu uvedena na Stránce jako kupní cena zboží. Cena zboží a nákladů na jeho dopravu je uváděna včetně DPH. Jsme plátci DPH. Všechny akce platí do vyprodání zásob, pokud u konkrétního výrobku není uvedeno jinak.
3.2 U zboží na objednávku, u kterého je uvedeno "Dostupné na skladě u dodavatele" si Prodávající vyhrazuje právo na změnu ceny v závislosti na mimořádném navýšení ceny u dodavatele. O změně ceny bude Kupující předem informován telefonicky nebo e-mailem.
3.3 V případě, že kupující po potvrzení objednávky nepřevezme zboží, resp. nezaplatí prodávajícímu celou kupní cenu při převzetí zboží bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy, vzniká prodávajícímu nárok na uplatnění náhrady za vzniklou škodu ve výši skutečných nákladů na pokus o neúspěšné doručení objednávky, není-li v kupní smlouvě dohodnuto jinak.
3.4 Kupující je povinen zaplatit kupní cenu zboží a náklady spojené s dodáním zboží včas a řádně. Závazek Kupujícího zaplatit kupní cenu a náklady spojené s dodáním zboží se považuje za splněný okamžikem připsání finančních prostředků na bankovní účet Prodávajícího, popřípadě uhrazením dobírky při přebírání zboží od pracovníka kurýrní služby.
3.5 Kupní cena a náklady spojené s dodáním zboží jsou splatné okamžikem doručení zboží Kupujícímu pokud Podmínky nestanoví jinak. Na dobírku lze platit pouze do částky 35 000, - CZK (s DPH).
3.6 Faktura, která zároveň slouží jako daňový doklad a dodací list, bude Kupujícímu doručena v balíku spolu se zbožím. Faktura slouží jako záruční list u zboží, které nemá vystavený záruční list.
Článek 4
Dodání zboží
4.1 Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží, který je skladem do 7 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Nesplnil-li prodávající svůj závazek dodat věc ve lhůtě podle první věty, kupující ho vyzve, aby dodal věc v jím poskytnuté dodatečné přiměřené lhůtě. Pokud prodávající nedodá věc ani v této dodatečné přiměřené lhůtě, kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy.
4.2 Kupující je povinen zboží včas a řádně převzít. Při převzetí zboží je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu, pásky, resp. pečeti a případné poškození obalu zboží nebo pásky, resp. pečeti ihned oznámit kurýrovi. Při převzetí zboží je Kupující dále oprávněn zkontrolovat zda obsah balíku množstvím a svou povahou odpovídá jeho objednávce a zda zboží neobsahuje zjevné vady. V případě zjištění nesouladu dodaného zboží s objednávkou nebo v případě existence zjevných vad zboží je Kupující povinen tuto skutečnost písemně poznamenat v dodacím listu.
4.3 Není-li poškození nebo částečná ztráta zboží zjevná při jeho převzetí, je Kupující povinen oznámit Prodávajícímu a dopravci vznik škody bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří (3) pracovních dnů ode dne doručení zboží. Následující pracovní den po oznámení vzniku škody sepíše zástupce dopravce s Kupujícím zápis o škodě. Po obdržení zápisu o škodě je Kupující oprávněn uplatňovat vady zboží způsobené jeho poškozením nebo částečnou ztrátou u Prodávajícího.
Článek 5
Záruka, vady zboží, reklamace, servis
5.1 Reklamace je třeba podat elektronicky nebo písemně a reklamované zboží poslat na adresu EuroSystemBau, s.r.o., K Surdoku 7066/9, 080 01 Prešov.
5.2 Kupující má nárok na nepřevzetí zásilky, pokud jsou na ní viditelné známky poškození nebo v případě, že je zboží neúplné. V takovém případě má zákazník nárok na výměnu zboží nebo vrácení peněz. Záruční doba na veškeré zboží prodávané prodávajícím v internetovém obchodě profi-omitakri.cz je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
5.3 Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti neprodleně nahlásit elektronicky nebo písemně bez zbytečného zdržování. V případě, že kupující reklamuje skryté vady, je povinen doručit prodávajícímu reklamaci bez zbytečného odkladu (jinak odpovídá za způsobenou škodu a nebo zhoršení reklamovaných vad), přičemž reklamace musí být dostatečně konkrétní (identifikace kupujícího, identifikace reklamovaného zboží, den jeho doručení kupujícímu, podrobný popis vad, fotodokumentace apod.). Po obdržení reklamace prodávající doručí kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace.
5.4 Veškeré náklady za dopravu na adresu prodávajícího hradí kupující.
5.5 Reklamační řízení začíná dnem doručení zboží na adresu EuroSystemBau, s.r.o., K Surdoku 7066/9, 080 01 Prešov.
5.6 Po obdržení reklamace kupujícího a také reklamovaného zboží se reklamace kupujícího považuje za uplatněnou a začíná se reklamační řízení. Prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího e-mailem nebo telefonicky a dohodne se s nakupujícím na rychlém vyřešení problému. Reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od zahájení reklamačního řízení, tj uplatnění reklamace. O výsledku reklamace bude kupující informován bezprostředně po ukončení reklamačního řízení e-mailem a bude mu doručen reklamační protokol.
5.7 V případě, že kupující nepředloží v rámci reklamačního řízení prodávajícímu kopii dokladu o koupi, kopii faktury nebo jiný obdobný doklad prokazující trvání záruky nebo pokud reklamované vady byly způsobeny kupujícím (poškození zboží kupujícím, používání zboží kupujícím v rozporu s návodem k požívání apod.), zanikne právo kupujícího vůči prodávajícímu na záruční reklamaci zboží.
5.8 Po uznání reklamace má kupující právo na výměnu zboží za stejné nebo za jiné opravené zboží ve stejné hodnotě nebo vrácením peněz. V případě uznání reklamace bude vyměněno opravené zboží opět dodáno kupujícímu na náklady firmy EuroSystemBau, s.r.o. Pokud nebude možná výměna nebo oprava zboží, bude kupujícímu vrácena částka objednávky včetně dopravy, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím do 15 dnů po uznání reklamace.
5.9 Záruka se netýká zboží, které bylo:
- neodborně namontováno
- záměrně poškozeno
- poškozeno neodborným zacházením
- poškozeno nepředvídatelnými okolnostmi (živelné pohromy apod.)
- pokud byl na výrobek namontován prvek, který nebyl předem odsouhlasen prodávajícím
- pokud výrobek byl použit pro jiný účel, než je určeno.
5.10 Faktura doručená se zbožím slouží i jako dodací a záruční list. Záruka se nevztahuje na uplatňování dalších nároků ze vzniklých škod (ušlý zisk, znehodnocený materiál atd.).
5.11 Pokud se reklamovaná závada nezjistí a reklamace bude uznána za bezpředmětnou, je kupující povinen uhradit veškeré náklady spojené s takovou reklamací (např. zjištění technického stavu, testování, dopravné a balné).
5.12 Kupující je povinen doručené zboží důkladně zkontrolovat, a to ihned po převzetí ještě za přítomnosti zástupce přepravce (kurýra) a ujistit se, že zboží nebylo poškozeno nešetrným zacházením během přepravy, a že je kompletní. Pokud bylo zboží po doručení poškozeno, kupující je povinen uplatnit reklamaci přímo u přepravce formou sepsání škodného zápisu a oznámit takovou skutečnost kupujícímu, který podnikne kroky k nápravě této situace. Pokud si kupující nesplní svou povinnost zboží zkontrolovat ihned po doručení, pokládá se doručené zboží za bezvadné a kupující tak ztrácí možnost uplatnit záruku na takto poškozené zboží.
5.13 Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich částí) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji reklamovat.
5.14 Před jakýmkoli záměrem vrátit poškozené zboží kupující kontaktuje nejdříve prodejce, u kterého zboží zakoupil. V případě, že kupující posílá zboží zpět, je nutné jej zaslat spolu s kopií dokladu o koupi (kopie faktury nebo pokladního bločku), případně záruční list.
5.15 Zboží kupující posílá zpět v originálním obalu zabaleno takovým způsobem, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. K zásilce je třeba přibalit stručný popis závady, kopii dokladu o koupi, příslušenství (pokud je potřeba k ověření závady), a kontakt (jméno a příjmení, telefon, email).
5.16 Reklamace zaslané dobírkou od kupujícího prodávající nepřebírá!
5.17 Přepravní náklady ke kupujícímu při oprávněné reklamaci hradí prodávající.
5.18 Po obdržení zboží prodávající bez zbytečného odkladu kontaktuje kupujícího, kterému navrhne způsob a termín vyřízení reklamace. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do sedmi (7) pracovních dní (na základě vyjádření autorizovaného servisu). Do této lhůty se nezapočítává čas potřebný na odborné posouzení vady. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než třicet (30) dní.
5.19 Nevyzvedne-li kupující reklamované zboží do šedesáti (60) dní od data podání reklamace, prodávající mu při vyskladnění reklamace vyúčtuje částku za uskladnění. Tato částka je stanovena ve výši 474 CZK / den u zboží nad 1000 kg, u zboží do 1000 kg je cena 237 CZK/den.
Článek 6
Odstoupení od smlouvy
6.1 Podle zákona č.89//2012Sb,. občanského zákoníka má kupující právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby, přičemž je nezbytné, aby byl v uvedené lhůtě dopis o odstoupení od smlouvy doručen prodávajícímu.
6.2 Pokud si kupující přeje odstoupit od kupní smlouvy, kontaktuje prodávajícího e-mailem, telefonicky nebo osobně přímo na prodejním místě prodávajícího a zašle resp. předá mu písemné prohlášení o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu nebo adresy pro vrácení zaplacené kupní ceny.
Zakoupené zboží doručí kupující spolu s dokladem o koupi zpět na provoz prodávajícího:
EuroSystemBau s.r.o., K Surdoku 7663/9, 080 01 Prešov, Slovenská republika
Zboží nám prosím neposílejte na dobírku! Doporučujeme Vám zboží pojistit.
6.3 Kupující má právo po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako při nákupu v klasickém kamenném obchodě, a to v rozsahu potřebném ke zjištění povahy, charakteristik a fungování zboží. Spotřebitel je zodpovědný za jakékoli snížení hodnoty zboží. Odzkoušet tedy neznamená začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu.
V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, které není používáno a není poškozeno nebo neúplné, vrátí prodávající kupujícímu již zaplacenou kupní cenu zboží, která byla uvedena ve faktuře, nebo její část, která již byla uhrazena.
Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu veškeré platby, které od něj obdržel na základě kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní. Prodávající není povinen vrátit kupujícímu platby podle tohoto bodu těchto obchodních a reklamačních podmínek před tím, než je mu doručeno zboží nebo dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.
Prodávající poukáže finanční prostředky kupujícímu buď převodem na účet (pokud jej kupující uvedl v písemném odstoupení od smlouvy) do 14 dnů nebo na adresu kupujícího do 14 kalendářních dnů.
6.4 V souladu podle zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku objednatel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:
- poskytování služby, pokud se služba začala plnit se souhlasem objednatele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků objednatele nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho objednatele, nebo zboží, které vzhledem k jeho vlastnostem nelze vrátit.
6.5 Náklady na vrácení zboží nese zákazník.
Článek 7
Ochrana osobních údajů
7.1 Kupující a prodávající se dohodli, že kupující v případě, že je fyzickou osobou je povinen oznámit prodávajícímu své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a e-mailovou adresu.
7.2 Kupující či prodávající se dohodli, že kupující i v případě, že je právnickou osobou nebo živnostníkem je povinen oznámit prodávajícímu své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, DIČ, číslo telefonu a e-mailovou adresu.
7.3 Kupující může zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky vyjádřit svůj souhlas ve smyslu ustanovení zákona, aby prodávající zpracoval a uschovával jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedeny výše a/nebo které jsou potřebné při činnosti prodávajícího týkající se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízeném zboží a zpracovával je ve všech svých informačních systémech , týkajících se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízeném zboží.
7.4 Kupující uděluje prodávajícímu souhlas na dobu určitou do splnění účelu zpracování osobních údajů kupujícího. Prodávající o splnění účelu zpracování zajistí bezodkladně likvidaci osobních údajů kupujícího. Souhlas se zpracováním osobních údajů může kupující odvolat kdykoli písemnou formou. Souhlas zanikne ve lhůtě 1 měsíce od doručení odvolání souhlasu kupujícím prodávajícímu. Kupující si může kdykoli své osobní údaje zkontrolovat a změnit po přihlášení se na stránce www.profi-omitkari.cz v části " Můj účet " .
7.5 Provozovatel internetových stránek www.profi-omitkari.cz se zavazuje, že poskytnuté údaje budou použity pouze za účelem uzavření a plnění smlouvy na základě obchodních podmínek určených prodávajícím. Zpracovávané údaje nebudou zveřejněny, zpřístupněny ani poskytnuty třetí straně.
Článek 8
Alternativní řešení sporů
8.1 Na základě Zákona č. 378/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a Novely zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa má kupující od 1.2.2016 právo využít možnost alternativního řešení sporů při nákupu zboží a služeb přes internet.
8.2 Právo se vztahuje pouze na nákup přes internet a na fyzickou osobu – spotřebitele, definovaného podle Zákona č. 250/2007 Z.z.. o ochrane spotrebiteľa a Zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa při predaji tovaru na diaľku.
8.3 ARS je možné využít pouze při sporech, jejichž hodnota převyšuje 474 CZK. Před využitím ARS je kupující povinen doručit žádost o nápravu prodávajícímu na info@profi-omitkari.cz. V případě, že prodávající na tuto žádost odpoví zamítavě, nebo do 30 dnů neodpoví vůbec, až následně může kupující podat návrh na zahájení řešení sporu. Žádost se podává jednomu ze subjektů ARS (Slovenská obchodná inšpekcia, příp. právnická osoba, která má od státu licenci k provádění ARS). Následný spor by měl subjekt ARS ukončit do 90 dnů od začátku šetření. Ve složitějších případech může být lhůta prodloužena o 30 dní, a to i opakovaně.
8.4 Výsledkem řešení je subjektem ARS vypracována dohoda o vyřešení sporu, která je závazná po souhlasu kupujícího a prodávajícího.
8.5 Proti úkonům subjektu ARS se nelze odvolat.
8.6 ARS je bezplatné pro prodávajícího. Od kupujícího může subjekt ARS žádat poplatek za zahájení řešení max. do výšky 118,50 CZK s DPH.
8.7 Od 15.2.2016 je možné na řešení sporu mezi kupujícím a prodávajícím využít i elektronickou RSO platformu, zřízenou Evropskou unií. V této platformě je možné podávat žádosti v libovolném jazyce. Po podání žádosti se kupující a prodávající musí dohodnout na výběru subjektu ARS. V opačném případě tato podána žádost nebude řešena.
Článek 9
Závěrečná ustanovení
9.1 Podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na Stránce.
9.2 Smluvní vztah mezi smluvními stranami je uzavřen podle českého práva.